HET VRIESVERSTIVAL MET DE VERKIEZINGEN VRIESVERS WINKEL EN VRIESVERS PRODUCT VAN HET JAAR 2019

Vanaf 1 mei 2019 gaat het VriesVerstival van start. Supermarkten strijden in de maand mei om de titel ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2019’. Tegelijkertijd loopt ook de verkiezing VriesVers Product van het Jaar A-merk en Huismerk 2019.

Tijdens het VriesVerstival staat de (diep)vriesversafdeling een aantal weken in de spotlights bij de deelnemende winkels. Het VriesVerstival vindt plaats van 1 tot en met 26 mei 2019.

Het VriesVerstival bestaat uit een drietal onderdelen:

  1. De verkiezing van VriesVers Winkel van het Jaar 2019;
  2. De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2019 A-merk;
  3. De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2019 Huismerk;

VriesVerstival:

Het VriesVerstival is een winkelactie in de maand mei op de (diep)vriesversafdeling in deelnemende winkels. De deelnemende winkels strijden om de titel VriesVers Winkel van het Jaar 2019.

Daarnaast dingen een aantal A-merk én Huismerk producten mee naar de titel VriesVers Product van het Jaar 2019.

Jaarlijks pakken we fors uit met betrekking tot aandacht in de media en geweldige activiteiten om de categorie vriesvers (=diepvries) in de winkel sterk onder de aandacht te brengen van consumenten.

De verkiezing VriesVers Product van het Jaar 2019 kent 2 categorieën: Huismerk en A-merk. We zijn heel blij met de stem van de consument voor beide producten! Dit omdat in iedere categorie een eigen award te winnen valt.

Jouw stem is van belang!

Deze wordt georganiseerd door VriesVers Platform en Vote Company en mede mogelijk gemaakt door Müller Fresh Food Logistics, Carrier Refrigeration Benelux, Novasol Vakantiehuizen, Inventum en Aviko

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details